Напомним,
1 марта вступили в силу новые Правила парковки, которые
предусматривают, что в случае полной или частичной неуплаты за парковку
оператор (субъект хозяйствования, осуществляющий оборудование и
содержание парковок) имеет право препятствовать выезду транспорта с
парковки с помощью шлагбаума или других технических устройств. Подробнее
- в материалах "Новые Правила
парковки: хит-парад незаконных норм" и "Блокираторы:
правила съема".
Ситуацию прокомментировал для ЛІГА:ЗАКОН председатель
"Комитета Прямого Действия" Дмитрий Гнап:
"Відтепер
практика блокування визнана судом незаконною, оскільки, крім рішення,
яке Кабінет Міністрів збирається оскаржувати в апеляційному суді,
суд також виніс ухвалу, яка забороняє блокування машин на весь термін
розгляду апеляції. Апеляція Кабміну за оцінками
юристів, буде розглянута не раніше ніж за рік-півтора і весь
цей час блокувати машини буде заборонено, оскільки судова
ухвала набрала чинності з моменту оприлюднення.
Більше того, як вважають експерти, ймовірність, що
апеляційний суд залишить без змін ухвалу окружного суду - дуже висока,
оскільки практика блокування коліс є очевидно незаконною. Активісти організації "Комітет Прямої Дії" сьогодні
мають намір передати керівництву "Київтранспарксервісу" судову ухвалу з
вимогами негайно припинити блокування автівок в столиці.
Також щодня активісти патрулюватимуть вулиці Києва і
слідкуватимуть за виконанням працівниками паркувального підприємства
судової ухвали. "К.П.Д." просить всіх
автовласників України звертатися до правоохоронних органів або вчиняти
самостійні дії, не заборонені законом, для припинення практики
блокування авто в інших містах України. За даними
"Комітету Прямої Дії", така практика застосовується також в містах Ужгород
та Ялта. Відучора і там вона є незаконною, оскільки ухвалою
суду скасовано пункти урядової постанови, дія якої розповсюджувалася на
всю територію держави". Источник материала: http://kpd.in.ua
Источник
материала: http://news.ligazakon.ua
|